سوئیچ های سیسکو سری ۲۰۰، شبکه‌ای قدرتمند با کاربری آسان و قیمت مناسب

کلید موفقیت در فضای رقابتی کسب‌وکار امروز، سرمایه‌گذاری هوشمندانه در منابع است. اتفاقی که با علم به نیازهای اساسی و تفکیک آن‌ها از نیازهای جانبی و گرفتن بیشترین بازده از هزینه‌های شما محقق می‌شود. انتخاب شبکه‌ای مناسب برای کسب‌وکار کوچک شما، به عنوان نقطه‌ی قوت یکی از ضروریات است. اما به این معنی نیست که برای رقابت در بازار حتما به پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود نیاز دارید.

با سوئیچ‌های هوشمند سری ۲۰۰ سیسکو، می‌توانید امنیت و عملکرد شبکه‌تان را تا بالاترین سطح ممکن ارتقا دهید، بدون این که بابت تنظیمات پیشرفته‌ی شبکه که به آن‌ها نیازی ندارید هزینه‌ی اضافی پرداخت کنید. وقتی به راه‌حلی مورد اطمینان برای به اشتراک گذاشتن منابع شبکه و وصل کردن کامپیوترها، پرینترها و سرورها نیاز دارید، و در عین حال قیمت مناسب برای شما از اولویت بالایی برخوردار است، سوییچ‌های هوشمند سری ۲۰۰ سیسکو راه‌حلی فوق‌العاده­ پیش روی­تان می‌گذارند.

 

بررسی سوئیچ‌های هوشمند سری ۲۰۰ سیسکو

سری ۲۰۰ سیسکو یک سری متشکل ازسوئیچ­‌های هوشمند با قیمت مناسب است که عملکرد قدرتمند شبکه و قابلیت اطمینان را با امکانات ضروری مدیریت شبکه آمیخته و این تمام چیزی است که برای داشتن یک شبکه‌ی مستحکم و یک‌پارچه برای کسب‌وکار خود لازم دارید. سوئیچ­‌های توسعه‌پذیر Fast Ethernet یا Gigabit Ethernet، امکان مدیریت ساده، امنیت و کیفیت خدمات (QoS) را خیلی بیشتر از سوئیچ­‌های غیر قابل مدیریت ارائه می‌کنند؛ آن هم با نرم‌­افزار بهتر و قیمت کمتر. با پروتکل اکتشاف سیسکو، درگاه­‌های هوشمند سیسکو و رابط کاربری بسیار ساده‌ای که دارد، می‌توانید ظرف چند دقیقه یک شبکه­‌ی تجاری درست و حسابی را راه‌­اندازی و پیکربندی کنید.

شما، چه برای کامپیوترها و سرورهای‌تان به اتصال پرسرعت احتیاج داشته باشید، چه دنبال راه‌حلی برای تجمیع صدا، اطلاعات و تکنولوژی بی­‌سیم بگردید، سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این سری از سوئیچ­‌ها چنین امکاناتی را ارائه می‌کند:

اتصال پر سرعت دسکتاپ

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو می­‌توانند با سرعت و امنیت، کارکنان شرکت­‌های کوچک را به یکدیگر و به همه­‌ی سرورها، پرینترها و دستگاه­‌های مختلف مورد استفاده متصل کنند. عملکرد بالا، اتصال قابل اطمینان، به انتقال سریع‌تر فایل‌ها، پردازش چابک‌تر اطلاعات و بهبود زمان عملکرد شبکه کمک کرده و بهره‌وری کارکنان شما را بالا می‌برند.

اتصال بی­سیم با امنیت بالا

سری ۲۰۰ سوئیچ­‌های سیسکو به خوبی با دیگر تجهیزات سیسکو و راه­کار­های مرتبط بی‌سیم هماهنگ می‌شوند تا شبکه­‌ی شما توسعه پیدا کند. کارکنان می­‌توانند از اتاق‌های کنفرانس و دیگر جاهای معمول به طور موثر به شبکه متصل شوند و از هر کجا که هستند، به برنامه‌­های کسب­‌وکار دسترسی داشته باشند. این سوئیچ‌­ها با ویژگی­‌های امنیت بالای، تامین انرژی از طریق درگاه اترنت (PoE)، درگاه­‌های هوشمند خودکار، VLAN و کیفیت خدمات (QoS)، بهترین گزینه برای افزودن یک زیربنای بی­‌نقص به یک شبکه‌­ی بی‌سیم هستند.

ارتباطات یک­پارچه

سری ۲۰۰ سیسکو کیفیت خدمات را فراهم می­‌کند، به شما امکان می‌­دهد ترافیک حساس به تاخیر را در شبکه­‌تان اولویت­‌بندی کنید و بگذارید تمام راه­کارهای ارتباطی شما را – مثل تلفن ویپ (VoIP) و دوربین‌های نظارتی – تنها با یک شبکه­‌ی اترنت پوشش دهد. سیسکو نمونه‌­ای عالی از محصولات ارتباطی یک­پارچه‌­ای که برای کسب‌­وکارهای کوچک طراحی شده‌­اند، ارائه می­‌کند. سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو با دقت بسیار تست شده‌­اند تا یک‌پارچگی و سازگاری کامل با محصولات سری ۲۰۰ و محصولات دیگر فروشندگان را تضمین کنند.

سوئیچ‌های هوشمند سری ۲۰۰ سیسکو، عملکرد بالای شبکه را با قابلیت اطمینان آمیخته و به شما کمک می‌کند شبکه‌ای اساسی برای کسب‌وکارتان بسازید. این سوئیچ‌های ساده که به راحتی با وب مدیریت می‌شوند، قیمت مناسبی دارند و کاربرد آسان شبکه‌ی مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های سوئیچ‌های سیسکو سری ۲۰۰

سوئیچ­‌های هوشمند سری ۲۰۰ سیسکو، طوری طراحی شده که تمام ویژگی‌های لازم برای ساخت یک شبکه‌ی ساده‌ی با کلاس تجاری را با قیمت مناسب فراهم کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

پیکربندی و مدیریت ساده

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو به آسانی گسترش یافته و کاربری آسانی دارند. رابط‌های کاربری آسان تحت وب سیسکو ۲۰۰، زمان لازم برای گسترش، مدیریت و رفع مشکل شبکه­‌ی شما را کم می­‌کند. ویژگی­‌های کلیدی شامل موارد زیر است:

  • پروتکل Discovery سیسکو و پروتکل Link Layer Discovery) LLDP-MED)، به طور خودکار، تمام دستگاه‌هایی که به شبکه‌ی شما وصل هستند را شناسایی می‌­کند، سپس به صورت خودکار خود را برای اتصال مناسب پیکربندی کرده و به دستگاه‌ها دستور می‌­دهد تا از VLAN یا پارامترهای مناسب QoS استفاده کنند.
  • فناوری درگاه‌های هوشمند سیسکو، به وسیله­‌ی پیکربندی خودکار درگاه­‌ها با سطوح ویژه‌ی امنیتی، کیفیت خدمات (QoS) و دسترسی مطابق با نوع دستگاه متصل‌شده، قابلیت­‌های پیشرفته­‌تر و کنترل هندز-آن را بر مبنای بهترین پیکربندی از پیش تست شده فراهم می‌­کند. قابلیت درگاه­ هوشمند خودکار سیسکو، به صورت خودکار و از طریق درگاه‌های هوشمند، به درگاه­ دستگاه­‌هایی که از طریق پروتکل LLDP-MED شناسایی می‌­شوند، تحویل داده می‌شوند. این قابلیت امکان اجرا شدن بدون نیاز به تماس را فراهم می‌­کند.
  • امکان FindIT Network Discovery سیسکو، از طریق یک نوار ابزار ساده در مرورگر وب کار می‌کند تا دستگاه­‌های سیسکو را روی شبکه شناسایی کند و اطلاعات اولیه مانند شماره سریال­‌ها و آدرس­‌های IP را نشان بدهد، به این منظور که به پیکربندی و راه‌­اندازی سریع‌تر محصولات کسب­‌وکارهای کوچک سیسکو کمک کند.
عملکرد و قابلیت اطمینان

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو برای ارائه‌­ی دسترس‌­پذیری و عملکرد بالایی که از سیسکو انتظار دارید، تست شده­‌اند و به شما کمک می­‌کنند از خرابی‌های پرهزینه­ جلوگیری کنید. این سوئیچ­‌ها زمان انتقال فایل را سریع‌تر می‌کنند وشبکه­‌های کند را بهبود می‌بخشند، برنامه­‌های ضروری کسب­‌وکار شما را در دسترس قرار می­‌دهند و به کارکنان شما کمک می­‌کنند تا با سرعت بیشتر پاسخگوی یکدیگر و مشتریان باشند. با داشتن شبکه­‌ای متکی به سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو، می‌­توانید پاسخگوی تمام نیازهای ارتباطی کسب­‌وکارتان باشید و هزینه‌­ی زیرساخت‌­های فناوری خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

منبع تغذیه از طریق کابل اترنت (PoE)

سوییچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو در هر دو مدل اترنت سریع (Fast Ethernet) و اترنت گیگابیت (Gigabit Ethernet) موجود است. این قابلیت با ایجاد امکان اتصال برق و انتقال اطلاعات از طریق یک کابل شبکه، راه‌اندازی تلفن ویپ، بی­‌سیم، دوربین‌های نظارتی و غیره را ساده می­‌کند. می­‌توانید بدون نیاز به جداسازی منابع انرژی یا خروجی IP تلفن­‌ها، IP دوربین‌­ها یا اکسس‌پوینت‌­های بی­‌سیم، راه­‌اندازی و نصب را سرعت ببخشید و از مزیت فناوری­‌های ارتباطات پیشرفته برخوردار شوید، و صد البته با هزینه­‌ی کمتر!

امنیت شبکه

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو ویژگی‌های مدیریتی شبکه و امنیتی را که نیاز دارید، برای‌تان فراهم می‌کنند تا در بالاترین سطح امنیت شبکه قرار داشته باشید. این سوئیچ‌ها کاربران غیرمجاز را از شبکه دور نگه می‌­دارد و از اطلاعات کسب‌وکارتان محافظت می­‌کند. این سوییچ­‌ها با درگاه امنیتی IEEE 802.1X دسترسی به شبکه­‌ی شما را کنترل کرده و امنیت یکپارچه­‌ی شبکه را فراهم می­‌کنند تا خطر ایجاد رخنه در امنیت را کاهش دهند. سیستم خودداری از خدمات (یا همان DOS) که برای مقابله با حمله بر روی این سوئیچ‌ها تعبیه شده، زمان بیداری شبکه را در زمان بروز حمله افزایش می­‌دهد.

پشتیبانی از سیستم ویپ (VoIP)

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو، شامل ویژگی­‌های کیفیت خدمات (QoS) است تا خدمات حساس به تاخیر مانند صوت و ویدیو را اولویت­‌بندی، راه‌­اندازی ارتباطات یکپارچه را ساده و عملکرد شبکه‌­ای پیوسته را برای تمام خدمات ضمانت کند.

پشتیبانی IPv6

با توجه به این که آدرس‌­یابی IP شبکه دستگاه‌­های بیشتری را در خود جای می­‌دهد، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که شبکه­‌تان آماده است. سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ همزمان با پشتیبانی IPv4 قدیمی از IPv6 هم پشتیبانی می‌‌کند. این به این معنی است که شما بدون این که مجبور به ارتقای تجهیزات شبکه‌­ی خود باشید، می‌توانید در آینده به طور کامل از مزایای سیستم عامل و برنامه­‌های IPv6 برخوردار شوید.

راه­ حلی کارامد در مصرف انرژی

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو طوری طراحی شده‌­اند که بدون فدا کردن کیفیت عملکرد، با محیط­ زیست رفتاری دوستانه دارند و به طور بهینه از انرژی استفاده می­‌کنند. این سوئیچ­‌ها با استفاده­‌ی بهینه از انرژی، آن را ذخیره می‌­کنند. این کار به حفاظت محیط زیست و کم کردن هزینه‌های مصرف انرژی کمک می‌کند. ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی شامل موارد زیر می‌شود:

  • اترنت بهره‌ور در مصرف برق (EEE، استاندارد IEEE 802.3az)، که درسوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو در مدل‌های اترنت گیگابیت پشتیبانی می‌­شود. EEE کارایی تجهیزات شبکه را بهبود می­‌بخشد و مکانیزم علامت‌دهی استانداردی را فراهم می­‌کند که امکان انتقال سریع بین عملیات نرمال و LPI (کاهش مصرف در زمان بیکاری سیستم) در سیستم­‌ها را در هر دو سر لینک لایه­‌ی فیزیکی ایجاد می­‌کند.
  • وقتی که یک لینک فعال نیست، به صورت اتوماتیک توان را در پورت‌های اترنت گیگابیت قطع می‌کند.
  • هوش مصنوعی تعبیه‌شده برای تنظیم توان بر اساس طول کابل در مدل‌های گیگابیت اترنت
  • طراحی بدون فن در اغلب مدل‌ها، که مصرف توان را کاهش و قابلیت اطمینان را افزایش می‌دهد و بستر عملیاتی آرام‌تری را فراهم می‌کند.
درگاه‌های مازاد اترنت گیگابیت

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو نسبت به سوئیچ­‌های دیگر بازار درگاه دارند، که این کسب‌وکار شما را انعطاف‌پذیرترکرده و در نتیجه به آن قدرت می‌دهد. مدل‌های گیگابیت اترنت، مجهز به سوییچ‌های ۲۶ و ۵۰ درگاهی هستند، در حالی که دستگاه‌های قدیمی ۲۰ یا ۴۴ درگاه و ۴ درگاه مشترک دارند. همچنین سری ۲۰۰ سیسکو مجهز به اسلات‌های mini-GBIC است که به شما امکان انتخاب افزودن فیبر نوری یا اتصال لینک ماهواره‌ای گیگابیت اترنت به سوییچ را می‌دهد. با قابلیت افزایش دامنه‌ی اتصال سوئیچ­‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی شبکه و وصل کردن آسان سوئیچ­‌ها در طبقات یا جاهای مختلف شرکت دارید.

آرامش خاطر و محافظت از سرمایه
  • سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو، عملکردی قابل اطمینان، محافظت از سرمایه و آرامش خاطری که از یک سوییچ­ سیسکو توقع دارید را به شما عرضه می­‌کنند. وقتی روی سری ۲۰۰ سیسکو سرمایه­‌گذاری می­‌کنید، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.
  • گارانتی طول عمر سیسکو برای حمایت از سرمایه‌گذاری شما
  • تست دقیق برای کمک به تضمین ی‌کپارچکی و سازگاری با دیگر کالاهای ارتباطی و تجهیزات شبکه‌ی سیسکو، شامل تمام ‌کالاهای کسب‌وکارهای کوچک سیسکو
گارانتی عمر محدود

سوئیچ­‌های سری ۲۰۰ سیسکو، گارانتی سخت­‌افزار عمر محدود به همراه دارند. همچنین این سرویس شامل تعویض و بازگشت به کارخانه، یک گارانتی یک­ساله برای فن‌­ها و منبع‌های تغذیه و یک گارانتی محدود ۹۰روزه‌ی نرم­‌افزار است. علاوه بر این، سیسکو برای رفع اشکال به‌روزرسانی‌هایی ارائه می‌کند که از طریق پرونکسو در دسترس شما قرار می‌گیرد. پشتیبانی فنی تلفنی بدون هزینه‌ از دیگر خدمات پس از فروش این سوئیچ­‌ها است که منحصرا توسط پرونکسو ارائه می‌شود.

 

جدول مشخصات فنی سوئیچ‌های سیسکو سری ۲۰۰

جدول شماره‌ی ۱ مشخصات محصولات سوییچ‌­های سری ۲۰۰ سیسکو را نشان می‌دهد.

ویژگیشرح
عملکرد
ظرفیت سوئیچ و نرخ ارسالمدلظرفیت در هر ثانیهظرفیت سوئیچ در گیگابیت در هر ثانیه
SF200-24۶.۵۵۸.۸
SF200-24P۶.۵۵۸.۸
SF200-24FP۶.۵۵۸.۸
SF200-48۱۰.۱۲۱۳.۶
SF200-48P۱۰.۱۲۱۳.۶
SG200-08۱۱.۹۱۳.۶
SG200-08P۱۱.۹۱۳.۶
SG200-10FP۱۴.۸۸۲۰.۰
SG200-18۲۶.۷۸۳۶.۰
SG200-26۳۸.۶۹۵۲.۰
SG200-26P۳۸.۶۹۵۲.۰
SG200-26FP۳۸.۶۹۵۲.۰
SG200-50۷۴.۴۱۱۰۰.۰
SG200-50P۷۴.۴۱۱۰۰.۰
SG200-50FP۷۴.۴۱۱۰۰.۰
سوئیچ لایه­‌ی ۲
پروتکل درخت پوشا (STP)

Standard 802.1d STP support

Fast convergence using 802.1w (Rapid Spanning Tree [RSTP]), enabled by default

گروه‌بندی درگاه‌­ها

Support for IEEE 802.3ad Link Aggregation Control Protocol (LACP)

● Up to 4 groups

● Up to 8 ports per group with 16 candidate ports for each (dynamic) 802.3ad link aggregation

VLAN

Support for up to 256 VLANs simultaneously (out of 4096 VLAN IDs). 16 VLANs supported in SG200-08

and SG200-08P

Port-based and 802.1Q tag-based VLANs

Voice VLANترافیک صوت به صورت خودکار به یک VLAN اختصاص داده شده و با سطوح مناسب کیفیت خدمات با آن رفتار می­‌شود
پروتکل مدیریت گروه اینترنت (IGMP)IGMP ترافیک چندبرنامه‌ای پهنای باند متمرکز را تنها به درخواست‌کنندگان محدود می­‌کند
توقف در سر خط (HOL)جلوگیری از توقف سرخط
امنیت
IEEE 802.1X (Authenticator role)۸۰۲.۱X: RADIUS authentication, MD5 hash
امنیت درگاهآدرس‌­های مک را روی درگاه­های دیگر قفل و تعداد آدرس‌­های شناخه شده مک را محدود می‌­­کند
کنترل طوفانپخش، چندبرنامه­‌ای، شناخته‌نشده
جلوگیری از DoSجلوگیری از حمله‌ی DoS
کیفیت خدمات
سطح اولویت‌­بندی۴ ردیف سخت‌­افزار
زمان­‌بندی

اولویت‌­بندی دقیق و WWR (weighted round-robin)

تخصیص ردیف بر اساس کد پوینت خدمات متفاوت (DSCP) و کلاس خدمات (۸۰۲.۱p/CoS)

کلاس خدماتبر مبنای درگاه، بر مبنای اولویت ۸۰۲.۱p VLAN، اولویت IPv4/IPv6 / نوع خدمات (ToS) بر مبنای DSCP، خدمات متفاوت (DiffServ)
محدود کردن نرختکنیک ضمانت تایید منابع بسته‌های اطلاعاتی (Ingress policer) برای هر VLAN و هر درگاه
استانداردها
استانداردهاIEEE 802.3 10BASE-T Ethernet, IEEE 802.3u 100BASE-TX Fast Ethernet, IEEE 802.3ab 1000BASE-T Gigabit Ethernet, IEEE 802.3ad LACP, IEEE 802.3z Gigabit Ethernet, IEEE 802.3x Flow Control, IEEE 802.1D (STP), IEEE 802.1Q/p VLAN, IEEE 802.1w RSTP, IEEE 802.1X Port Access Authentication, IEEE 802.3af, RFC 768, RFC 783, RFC 791, RFC 792, RFC 793, RFC 813, RFC 879, RFC 896, RFC 826, RFC 854, RFC 855, RFC 856, RFC 858, RFC 894, RFC 919, RFC 922, RFC 920, RFC 950, RFC 951, RFC 1042, RFC 1071, RFC 1123, RFC 1141, RFC 1155, RFC 1350, RFC 1533, RFC 1541, RFC 1542, RFC 1624, RFC 1700, RFC 1867, RFC 2030, RFC 2616, RFC 2131, RFC 2132, RFC 3164, RFC 2618
IPv6
IPv6

IPv6 host mode

IPv6 over Ethernet

Dual IPv6/IPv4 stack

IPv6 neighbor and router discovery (ND)

IPv6 stateless address auto-configuration

Path maximum transmission unit (MTU) discovery

Duplicate address detection (DAD)

Internet Control Message Protocol (ICMP) version 6

IPv6 over IPv4 network with Intra-Site Automatic Tunnel Addressing Protocol (ISATAP) support

کیفیت خدمات IPv6اولویت­بندی بسته­های IPv6 در سخت­‌افزار
Multicast Listener Discovery (MLD) snoopingبسته‌­های چندپخشی IPv6 را تنها به دریافت­‌کننده­‌هایی که به آن نیاز دارند می‌­رساند
برنامه‌های IPv6Web, ping, Simple Network Time Protocol (SNTP), Trivial File Transfer Protocol (TFTP), RADIUS, syslog, DNS client
پشتیبانی درخواست نظرات IPv6

RFC 2463: ICMP version 6

RFC 3513: IPv6 address architecture

RFC 4291: IPv6 addressing architecture

RFC 2460: IPv6 specification

RFC 2461: Neighbor discovery for IPv6

RFC 2462: IPv6 stateless address auto-configuration

RFC 1981: Path maximum transmission unit (MTU) discovery

RFC 4007: IPv6 scoped address architecture

RFC 3484: Default address selection mechanism

RFC 4214: ISATAP tunneling

RFC 4293: MIB IPv6: Textual conventions and general group

RFC 3595: Textual conventions for IPv6 flow label

مدیریت
رابط کاربری وبابزار پیکربندی سوئیچ درون دستگاه برای پیکربندی ساده‌ی دستگاه بر اساس مرورگر (HTTP) پیکربندی پشتیبانی، سیستم داشبورد، تعمیر و نگهداری سیستم و نظارت
پروتکل مدیریت ساده‌ی شبکه (SNMP)

نسخه‌ی ۱، ۲C و ۳ با پشتیبانی برای تله‌ها ونسخه‌ی ۳ کاربر محور بر اساس مدل امنیتی (USM)

روی دستگاه‌های SG200-08 و SG200-08P

MBIهای استاندارد (دستگاه‌های SG200‑۰۸ و SG200-08P را پشتیبانی نمی‌کند)

rfc2011-MIB

draft-ietf-entmib-sensor-MIB

lldp-MIB

lldpextdot1-MIB

lldpextdot3-MIB

lldpextmed-MIB

p-bridge-MIB

q-bridge-MIB

rfc1389-MIB

rfc1493-MIB

rfc1611-MIB

rfc1612-MIB

rfc1850-MIB

rfc1907-MIB

rfc2571-MIB

rfc2572-MIB

rfc2574-MIB

rfc2576-MIB

rfc2613-MIB

rfc2665-MIB

rfc2668-MIB

rfc2737-MIB

rfc2925-MIB

rfc3621-MIB

rfc4668-MIB

rfc4670-MIB

trunk-MIB

tunnel-MIB

udp-MIB

draft-ietf-bridge-8021x-MIB

draft-ietf-bridge-rstpmib-04-MIB

draft-ietf-hubmib-etherif-MIB-v3-00-MIB

draft-ietf-syslog-device-MIB

ianaaddrfamnumbers-MIB

ianaifty-MIB

ianaprot-MIB

inet-address-MIB

ip-forward-MIB

ip-MIB

RFC1155-SMI

RFC1213-MIB

SNMPv2-MIB

SNMPv2-SMI

SNMPv2-TM

RMON-MIB.my

dcb-raj-DCBX-MIB-1108-MIB

rfc1724-MIB

RFC-1212.my_for_MG-Soft

rfc1213-MIB

rfc1757-MIB

RFC-1215.my

SNMPv2-CONF.my

SNMPv2-TC.my

rfc2674-MIB

rfc2575-MIB

rfc2573-MIB

rfc2233-MIB

rfc2013-MIB

rfc2012-MIB

MBIهای خصوصی (دستگاه‌های SG200‑۰۸ و SG200-08P را پشتیبانی نمی‌کند)

CISCOSB-ip-MIB

CISCOSB-iprouter-MIB

CISCOSB-ipv6-MIB

CISCOSB-mnginf-MIB

CISCOSB-lcli-MIB

CISCOSB-localization-MIB

CISCOSB-mcmngr-MIB

CISCOSB-mng-MIB

CISCOSB-physdescription-MIB

CISCOSB-Poe-MIB

CISCOSB-protectedport-MIB

CISCOSB-rmon-MIB

CISCOSB-rs232-MIB

CISCOSB-SecuritySuite-MIB

CISCOSB-snmp-MIB

CISCOSB-specialbpdu-MIB

CISCOSB-banner-MIB

CISCOSB-syslog-MIB

CISCOSB-TcpSession-MIB

CISCOSB-traps-MIB

CISCOSB-trunk-MIB

CISCOSB-tuning-MIB

CISCOSB-tunnel-MIB

CISCOSB-udp-MIB

CISCOSB-vlan-MIB

CISCOSB-ipstdacl-MIB

CISCO-SMI-MIB

CISCOSB-DebugCapabilities-MIB

CISCOSB-CDP-MIB

CISCOSB-vlanVoice-MIB

CISCOSB-EVENTS-MIB

CISCOSB-sysmng-MIB

CISCOSB-sct-MIB

CISCO-TC-MIB

CISCO-VTP-MIB

CISCO-CDP-MIB

CISCOSB-eee-MIB

CISCOSB-ssl-MIB

CISCOSB-qosclimib-MIB

CISCOSB-digitalkeymanage-MIB

CISCOSB-tbp-MIB

CISCOSMB-MIB

CISCOSB-secsd-MIB

CISCOSB-draft-ietf-entmib-sensor-MIB

CISCOSB-draft-ietf-syslog-device-MIB

CISCOSB-rfc2925-MIB

CISCOSB-lldp-MIB

CISCOSB-brgmulticast-MIB

CISCOSB-bridgemibobjects-MIB

CISCOSB-bonjour-MIB

CISCOSB-dhcpcl-MIB

CISCOSB-MIB

CISCOSB-wrandomtaildrop-MIB

CISCOSB-traceroute-MIB

CISCOSB-telnet-MIB

CISCOSB-stormctrl-MIB

CISCOSB-ssh-MIB

CISCOSB-socket-MIB

CISCOSB-sntp-MIB

CISCOSB-smon-MIB

CISCOSB-phy-MIB

CISCOSB-multisessionterminal-MIB

CISCOSB-mri-MIB

CISCOSB-jumboframes-MIB

CISCOSB-gvrp-MIB

CISCOSB-endofmib-MIB

CISCOSB-dot1x-MIB

CISCOSB-deviceparams-MIB

CISCOSB-cli-MIB

CISCOSB-cdb-MIB

CISCOSB-brgmacswitch-MIB

CISCOSB-3sw2swtables-MIB

CISCOSB-smartPorts-MIB

CISCOSB-tbi-MIB

CISCOSB-macbaseprio-MIB

CISCOSB-policy-MIB

CISCOSB-env_mib

CISCOSB-sensor-MIB

CISCOSB-aaa-MIB

CISCOSB-application-MIB

CISCOSB-bridgesecurity-MIB

CISCOSB-copy-MIB

CISCOSB-CpuCounters-MIB

CISCOSB-Custom1BonjourService-MIB

CISCOSB-dhcp-MIB

CISCOSB-dlf-MIB

CISCOSB-dnscl-MIB

CISCOSB-embweb-MIB

CISCOSB-fft-MIB

CISCOSB-file-MIB

CISCOSB-greeneth-MIB

CISCOSB-interfaces-MIB

CISCOSB-interfaces_recovery-MIB

نظارت از راه دور (RMON)نرم‌افزار جاسازی­‌شده‌­ی RMON، ۴ گروه RMON را پشتیبانی می­‌کند (تاریخ، آمار، هشدارها و رویدادها) برای مدیریت ترافیک پیشرفته، نظارت و تحلیل
ارتقا فِرم‌ور  (Firmware)ارتقای مرورگر وب (HTTP) و TFTP
بازتاب درگاهترافیک روی یک درگاه می‌­تواند برای تحلیل با یک تحلیل­گر شبکه یا کاوشکر RMON به درگاه دیگری بازتاب داده شود. ۴ منبع درگاه می‌تواند به درگاه مقصد بازتاب داده شود. تنها یک بار پشتیبانی می‌شود.
بازتاب VLANترافیک از یک VLAN می‌تواند به یک درگاه برای تحلیل با یک تحلیل‌گر شبکه یا کاوشگر RMON بازتاب شود. ۴ منبع VLAN می‌توانند به یک درگاه مقصد بازتاب داده شوند. تنها یک بار پشتیبانی می‌شود.
پروتکل پیکربندی میزبان پویا (DHCP) (گزینه‌های ۶۶ و ۶۷)گزینه‌های DHCP امکان کنترل بیشتر از یک نقطه‌ی مرکزی (سرور DHCP) را ایجاد می‌کنند تا آدرس IP را به دست آورده و پیکربندی خودکار (با دانلود فایل پیکربندی) را انجام می‌دهند
فایل‌های پیکربندی متن قابل ویرایشفایل‌های پیکربندی می‌توانند با یک ویرایش‌گر متنی و دانلود آن به یک سوئیچ دیگر ویرایش شوند، با این کار امکان mass deployment وجود دارد
درگاه‌های هوشمندپیکربندی آسان QoS (کیفیت خدمات) و قابلیت­های امنیتی که در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شوند
درگاه‌های هوشمند خودکاربه طور خودکار هوشی که از طریق درگاه‌های هوشمند انتقال داده می­شود را بر مبنای دستگاه‌هایی که با پروتکل Discovery سیسکو (LLDP-MED) شناخته شده‌اند، به درگاه مورد نظر اعمال می‌کند. این ویژگی، قابلیت zero touch deployments را ممکن می‌کند.
در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شوند
خدمات ابریپشتیبانی از قابلیت ابزار کشف شبکه‌ی FindIT و Cisco Active Advisor
متمرکزسازیمتمرکزسازی GUI و ارائه به چندین زبان
تنظیمات دیگرHTTP, RADIUS, port mirroring, TFTP upgrade, DHCP client, BOOTP, SNTP, ping, syslog
بهره‌وری در استفاده از انرژی
EEE compliant (802.3az) ۸۰۲.۳az را در تمام درگاه‌های اترنت گیگابیتی مسی پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شوند
حالت تشخیص انرژیوقتی سوئیچ یک لینک قطع را تشخیص می‌دهد، به صورت خودکار برق درگاه اترنت گیگابیت RJ-45 قطع می‌کند
تشخیص طول کابلقدرت سیگنال را بر اساس طول کابل تشخیص می‌دهد. توان مصرفی برای کابل کمتر از ۱۰ متر را کاهش می‌دهد. این قابلیت در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شود
ویژگی‌های عام

فریم‌های اترنت Jumbo

(Jumbo Frames)

فریم‌های تا اندازه‌ی ۱۰ KB در ۱۰۰/۱۰ و رابط‌های اترنت گیگابیت پشتیبانی می‌شوند
(۹ KB در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P )
لیست MACتا سقف ۸۰۰۰ آدرس MAC
کشف
پروتکل Link Layer Discovery (LLDP) (802.1ab) با تعمیم  LLDP‑MEDLLDP به سوییچ این امکان را می‌دهد هویت، پیکربندی و قابلیت‌های خود را به دستگاه‌های مجاور اعلان کند، که اطلاعات را در یک MIB ذخیره می‌کند. LLDP‑MED تقویتی برای LLDP است که به تعمیم مورد نیاز IP تلفن‌ها می‌افزاید.
پروتکل Discovery  سیسکوسوییچ با استفاده از پروتکل Discovery  سیسکو خود را اعلان حضور می‌کند. هم‌چنین از طریق این پروتکل دستگاه‌ متصل و ویژگی‌های آن را تشخیص می‌دهد. این قابلیت در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شود.
درگاه‌های هوشمند خودکاربه طور خودکار هوشی که از طریق درگاه‌های هوشمند انتقال داده می‌شود را بر مبنای دستگاه‌هایی که با پروتکل Discovery سیسکو (LLDP-MED) شناخته شده‌اند، به درگاه مورد نظر اعمال می‌کند. این ویژگی، قابلیت zero touch deployments را ممکن می‌کند.
در مدل‌های SG200-08 و SG200-08P پشتیبانی نمی‌شود.
تامین توان از طریق درگاه اترنت (PoE)
تامین توان از طریق درگاه اترنت IEEE 802.3af روی نیمی از درگاه‌های RJ-45 در بودجه‌های توان مصرفیبیشترین توان ۱۵.۴ وات به هر درگاه اولیه‌ی ۱۰۰/۱۰ یا گیگابیت اترنت که PoE را پشتیبانی نمی‌کند. کل توان PoE موجود برای هر سوییچ مطابق جدول زیر است:
تعداد درگاه‌هایی که PoE را پشتیبانی می‌کنندتوان اختصاصی PoEمدل
۱۲۱۰۰WSF200-24P
۲۴۱۸۰WSF200-24FP
۲۴۱۸۰WSF200-48P
۴۳۲WSG200-08P
۸۶۲WSG200-10FP
۱۲۱۰۰WSG200-26P
۲۴۱۸۰WSG200-26FP
۲۴۱۸۰WSG200-50P
۴۸۳۵۷WSG200-50FP
IEEE 802.3af PoE Powered Device (PD)جدای از توان AC، SG200-08  می‌تواند به عنوان دستگاهی با توان PoE (PD) کار کند و از سوییچ PoE که متصل به درگاه  است برق بگیرد. هنگامی که AC و PoE وصل باشند، PoE به AC ترجیح داده می‌شود و AC به عنوان بک­آپ منبع توان PoE عمل می‌کند.
مصرف توانمدلحالت ذخیره‌ی توانمصرف توان:
بدترین حالت
اتلاف گرما:
(بر حسب یکای بریتانیایی حرارت)
SF200-24تشخیص انرژی۱۱۰V/0.272A/13.7W 220V/0.169A/14.5W۴۹.۵
SF200-24Pتشخیص انرژی۱۱۰V/0.346A/21.3W 220V/0.166A/22.2W۷۵.۸
SF200-24FPتشخیص انرژی۱۱۰V/0.231A/23.5W 220V/0.179A/24.4W۸۵.۶
SF200-48تشخیص انرژی۱۱۰V/0.453A/26.2W 220V/0.276A/26.8W۹۱.۵
SF200-48Pتشخیص انرژی۱۱۰V/0.355A/37.2W 220V/0.217A/37.4W۱۲۷.۶
SG200-08قطع خودار برق هنگام قطع شدن ارتباط۱۱۰V/P=6.7W 220V/P=7.21W۲۴.۶
SG200-08Pقطع خودار برق هنگام قطع شدن ارتباط۱۱۰V/P=7.6W 220V/P=8.1W۲۷.۶
SG200-10FPرسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/P=13.13W 220V/P=13.48W۴۶.۰
SG200-18رسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/P=22.4W 20V/P=22.9W۴۶.۰
SG200-26رسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.513A/27.8W 220V/0.306A/28.3W۹۶.۶
SG200-26Pرسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.591A/36.8W 220V/0.381A/37.5W۹۷.۹
SG200-26FPرسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.269A/27.8W 220V/0.196A/28.7W۱۲۸.۰
SG200-50رسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.569A/61.8W 220V/0.296A/61.4W۲۰۹.۶
SG200-50Pرسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.595A/62W 220V/0.338A/61.2W۲۱۱.۶
SG200-50FPرسایی ناقص به علاوه‌ی تشخیص انرژی۱۱۰V/0.749A/76.4W 220V/0.412A/78.3W۲۶۷.۲
درگاه‌هانام مدلدرگاه‌های تمام سیستمدرگاه‌های RJ-45

درگاه‌های کومبو

(RJ‑۴۵ + SFP)

SF200-24۲۴  Fast Ethernet 2 Gigabit Ethernet۲۴ Fast Ethernet۲ Gigabit Ethernet combo
SF200-24P۲۴ Fast Ethernet  ۲ Gigabit Ethernet۲۴ Fast Ethernet۲ Gigabit Ethernet combo
SF200-24FP۲۴ Fast Ethernet  ۲ Gigabit Ethernet۲۴ Fast Ethernet۲ Gigabit Ethernet combo
SF200-48۴۸ Fast Ethernet  ۲ Gigabit Ethernet۴۸ Fast Ethernet۲ Gigabit Ethernet combo
SF200-48P۴۸ Fast Ethernet  ۲ Gigabit Ethernet۴۸ Fast Ethernet۲ Gigabit Ethernet combo
SG200-08۸  Gigabit Ethernet۸ Gigabit Ethernet
SG200-08P۸  Gigabit Ethernet۸ Gigabit Ethernet
SG200-10FP۸  Gigabit Ethernet۸ Gigabit Ethernet۲  Gigabit Ethernet combo
SG200-18۱۸  Gigabit Ethernet۱۶ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-26۲۶ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-26P۲۶ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-26FP۲۶ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-50۵۰ Gigabit Ethernet۴۸ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-50P۵۰ Gigabit Ethernet۴۸ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
SG200-50FP۵۰ Gigabit Ethernet۴۸ Gigabit Ethernet۲۴ Gigabit Ethernet
دکمه‌هادکمه‌ی Reset
نوع کابل‌بندیسیم به‌هم‌تابیده بدون محافظ (UTP) طبقه‌بندی ۵ یا بالاتر برای ۱۰BASE-T/100BASE-TX
طبقه‌بندی UTP اترنت ۵ یا بالاتر برای ۱۰۰۰BASE-T
LEDهاSystem, Link/Act, PoE, Speed
فلش۱۶ MB (8 MB in SG200-08 and SG200-08P)
حافظه‌ی CPU۱۲۸ MB (32 MB in SG200-08 and SG200-08P)
Packet bufferهم‌چنان که بافرها به طور پویا به اشتراک گذاشته می‌شوند، همه‌ی اعداد در تمام درگاه‌ها جمع می‌شوند:
مدلPacket buffer
SF200-24۸ Mb
SF200-24P۸ Mb
SF200-24FP۸ Mb
SF200-48۱۶ Mb
SF200-48P۱۶ Mb
SG200-08۴ Mb
SG200-08P۴ Mb
SG200-10FP۸ Mb
SG200-18۸ Mb
SG200-26۸ Mb
SG200-26P۸ Mb
SG200-26FP۸ Mb
SG200-50۱۶ Mb
SG200-50P۱۶ Mb
SG200-50FP۱۶ Mb

ماژول‌های پشتیبانی‌شده‌

ترانسیور اس‌اف‌پی (SFP)

شماره سفارش محصولرسانهسرعتفاصله‌ی معمول
MFEFX1Multimode fiber۱۰۰ Mbps۲ km
MFELX1Single-mode fiber۱۰۰ Mbps۱۵ km
MFEBX1Single-mode fiber۱۰۰ Mbps۲۰ km
MGBBX1Single-mode fiber۱۰۰۰ Mbps۱۰ km
MGBBX1Multimode fiber۱۰۰۰ Mbps۵۰۰ m
MGBBX1Single-mode fiber۱۰۰۰ Mbps۴۰ km
MGBBX1Single-mode fiber۱۰۰۰ Mbps۱۰ km
 
گارانتی طول عمر محدود

محصولات اسمال بیزینس سیسکو همراه با گارانتی سخت‌افزار عمر محدود سیسکو، ارائه می‌شود.

جواب سوال خود را نیافتید؟ یا آنچه که در بالا گفته شد کافی نبود؟

آدرس ایمیل خود را برای ما بگذارید تا اطلاعات بیشتری را برای شما ارسال کنیم. تلاش خواهیم کرد پاسخ بهتری برای مسائل فنی شما ارائه کنیم. 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
مطالب مرتبط
آخرین نوشته ها

بیشتر بخوانید

داریوش ابراهیمی

آشنایی با شرکت و محصولات Ubiquiti Networks

مقدمه Ubiquiti Networks یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تجهیزات Ubiquiti محدوده‌ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط (Enterprise) تا شرکت‌های

ادامه مطلب »
استاندارد nbase-t
محمد امین کمالی

استاندارد NBASE-T چیست ؟

در استاندارد Ethernet که با نام IEEE 802.3 شناخته می شود از کابل‌های Twisted Pair (زوج سیم به هم تابیده) به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می‌گردد.

ادامه مطلب »
معصومه حسین آبادی

ARP چیست؟

پروتکل ARP یا Address Resolution protocol یک پروتکل لایه دو است، که کار آن به دست آوردن آدرس لایه دو یا همان آدرس فیزیکی مقصد که معروف به MAC می باشد از روی آدرس لایه سه ای یعنی IP است.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
× گفتگوی آنلاین