سوئیچ سری ۱۱۰ سیسکو؛ کاربری آسان، بدون نیاز به پیکربندی

با راه‌حلی بسیار ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید، می‌توانید کسب‌وکار کوچک خود را  توسعه دهید. انتخاب سوئیچ‌های SMB سری ۱۱۰ سیسکو راه‌حل مناسبی برای راه‌اندازی یک شبکه‌ی پرتوان است. این سری از سوئیچ‌های سیسکو بدون نیاز به پیکربندی، با کاربرد آسان و امنیت بالا، شبکه‌ی شما را به یکی از مزیت‌های کسب‌وکارتان تبدیل کرده و امکان آمادگی هوشمندانه و سریع برای مقابله با چالش‌های آینده را به شما می‌دهند. سوئیچ‌های SMB سیسکو در میان تجهیزات موجود در بازار شبکه، کم‌هزینه و قابل اعتمادند. این سوئیچ‌ها با راحت‌ترین روش نصب و بدون نیاز به تنظیمات و پیکربندی، شبکه‌ی مورد نیاز کسب‌وکار شما را راه‌اندازی می‌کنند.

سوئیچ‌های سری ۱۱۰ مجهز به اترنت سریع و گیگابیتی هستند. هم‌چنین با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون PoE (اتصال به برق و جابجایی داده تنها از طریق یک کابل اترنت)، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اولویت‌بندی، یکپارچگی و عیب‌یابی شبکه، امروزه برای هر کسب‌وکاری نه تنها یک مزیت به حساب می‌آیند بلکه در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به ضرورت خواهند شد.

قابلیت‌های عملکردی بالا در سیسکو سری ۱۱۰

با صرف هزینه‌ی مناسب، شبکه‌ی خود را فراتر از حد تصور تقویت می‌کنید. وقتی راجع به توانمندسازی شبکه حرف می‌زنیم، شاید هنوز هم انتظار شبکه‌ای یکپارچه و سریع و با ظرفیت بالا برای شما، دور از دسترس و جاه‌طلبانه باشد. در حالی که با سری ۱۱۰ سوئیچ‌های SMB سیسکو رویای شما حقیقت می‌یابد. با این سری از سوئیچ‌ها در ازای هزینه‌ای مناسب، تمام دستگاه‌های موجود در محیط کار قابل جابجایی می‌شوند. در یک فضای کاری که کارمندان یا مهمانان به راحتی می‌توانند دستگاه‌های شخصی خود را همراه بیاورند، به جای این که دستگاه‌تان را یک جا بگذارید، می‌توانید به راحتی آن را با خود به هر جا ببرید.

با سوئیچ‌های سیسکو سری ۱۱۰، کارمندان یا مهمانان به راحتی می‌توانند دستگاه‌های شخصی خود را با خود به هر جا که می‌خواهند ببرند.
اتصال به برق و جابجایی داده از طریق یک کابل اترنت

بسیاری از مدل‌های PoE، برق مصرفی IP تلفنی، اکسس‌پوینت‌ها و دستگاه‌های دیگر را تامین می‌کنند. یک شبکه‌ یا پایگاه داده‌ یا برنامه‌ی قدیمی ممکن است کارایی خود را از دست بدهد و باعث افزایش ریسک‌های امنیتی شود. با سیسکو می‌‌توانید زیرساخت‌های خود را کاراتر و از نظر هزینه به‌صرفه کنید، بدون این که بار مسئولیت بیشتری متوجه کارمندان IT شرکت شما شود.

با سیسکو می‌‌توانید زیرساخت‌های خود را کاراتر و از نظر هزینه به‌صرفه کنید.
سیسکو سری ۱۱۰، سازگار با محیط زیست

حتما به عنوان کسی که صاحب یک کسب‌وکار است، کم کردن هزینه‌ها را یک مزیت می‌دانید. در عین حال اگر کلاس حرفه‌ای کسب‌وکارتان و کیفیت سرویسی که ارائه می‌دهید برای شما اهمیت دارد، سوئیچ‌های سری ۱۱۰ سیسکو پاسخگوی نیاز شماست. این سوئیچ‌ها با برخورداری از استاندارد اترنت انرژی کارآمدIEEE 802.3az)) و ویژگی‌های صرفه‌جویی در انرژی (با نظارت بر مقدار ترافیک روی یک لینک فعال و قرار دادن لینک روی حالت Sleep در زمان کم‌ترافیک) مصرف انرژی را بهینه می‌کنند و هزینه‌ی قبض برق شما را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهند. همچنین از آنجا که اغلب مدل‌های این سوئیچ‌ها فن ندارند، علاوه بر فراهم کردن محیطی آرام‌تر، انرژی کمتری صرف کرده و بدون ایجاد کندی یا کوچک‌ترین کاستی در عملکرد، به ذخیره‌ی منابع زمین هم کمک می‌کنند.

از آنجا که اغلب مدل‌های این سوئیچ‌ها فن ندارند، علاوه بر داشتن صدای کمتر، برق کمتری مصرف و به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کنند.
استفاده‌ی آسان از سیسکو سری ۱۱۰

با سری ۱۱۰ از سوئیچ‌های SMB سیسکو، هر کس به راحتی می‌تواند کمتر از چند دقیقه شبکه‌ی خود را راه‌اندازی کند. این سری از سوئیچ‌ها که قابلیت نصب روی دیوار را هم دارند، به محض باز کردن جعبه و بدون نیاز به کمک متخصص IT، آماده‌ی استفاده است. سوئیچ‌های سری ۱۱۰ سیسکو از معدود تجهیزات شبکه‌اند که نیازی به نصب نرم‌افزار و پیکربندی ندارد. با خرید این سری، شبکه‌ی خود را کمتر از ۵ دقیقه راه‌اندازی کنید.

سوئیچ‌های سری ۱۱۰ سیسکو از معدود تجهیزات شبکه‌اند که نیازی به نصب نرم‌افزار و پیکربندی ندارد.
سیسکو سری ۱۱۰ و تقویت امنیت شبکه

یکی از ویژگی‌های مهم هر شبکه، امنیت آن است. خوب است در ابتدای راه‌اندازی شبکه‌ی خود بپذیرید که شما بالاترین مسئول تامین امنیت شبکه و حفاظت از اطلاعات همکاران، مشتریان و کارمندان خود هستید. سوئیچ‌های SMB سری ۱۱۰ سیسکو، راه‌حلی هوشمندانه و کامل برای تضمین امنیت شبکه‌ی شما در برابر تهدیدهای مخرب، دسترسی‌ غیرمجاز و مدیریت دسترسی کاربران خواهند بود.

جواب سوال خود را نیافتید؟ یا آنچه که در بالا گفته شد کافی نبود؟

آدرس ایمیل خود را برای ما بگذارید تا اطلاعات بیشتری را برای شما ارسال کنیم. تلاش خواهیم کرد پاسخ بهتری برای مسائل فنی شما ارائه کنیم. 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
مطالب مرتبط
آخرین نوشته ها

بیشتر بخوانید

داریوش ابراهیمی

آشنایی با شرکت و محصولات Ubiquiti Networks

مقدمه Ubiquiti Networks یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تجهیزات Ubiquiti محدوده‌ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط (Enterprise) تا شرکت‌های

ادامه مطلب »
استاندارد nbase-t
محمد امین کمالی

استاندارد NBASE-T چیست ؟

در استاندارد Ethernet که با نام IEEE 802.3 شناخته می شود از کابل‌های Twisted Pair (زوج سیم به هم تابیده) به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می‌گردد.

ادامه مطلب »
معصومه حسین آبادی

ARP چیست؟

پروتکل ARP یا Address Resolution protocol یک پروتکل لایه دو است، که کار آن به دست آوردن آدرس لایه دو یا همان آدرس فیزیکی مقصد که معروف به MAC می باشد از روی آدرس لایه سه ای یعنی IP است.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
× گفتگوی آنلاین