در الکامپ منتظرتان هستیم

Elecomp

پرونکسو در الکامپ
در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ، با شما علاقمندان و فعالان حوزه‌ی شبکه، کامپیوتر، الکترونیک و IT دیدار خواهیم کرد.
در راستای بهره‌وری هر چه بیشتر از این نمایشگاه، فرصت را غنیمت شمرده‌ایم و علاوه بر ایجاد امکان تست دستگاه‌های تحت گارانتی پرونکسو در لابراتوارمان و پرسش و پاسخ با حضور متخصصان شرکت، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان حوزه‌ی شبکه کرده‌ایم. این کارگاه‌های آموزشی با حضور تیم متخصص پرونکسو و مدرس سیسکو و مفاهیم شبکه، مهندس امین کمالی در غرفه‌ی پرونکسو در الکامپ، برگزار خواهد شد.

سرفصل‌های این کارگاه‌ها به شرح زیر است:

  • تکنیک‌های رایج حمله به شبکه‌های کامپیوتری و راهکارهای مقابله با این حملات با استفاده از تجهیزات میکروتیک
  • ۲۰ قابلیت سوئیچ‌های سیسکو SMB که برای همیشه شما را از سوئیچ‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.
  • ۳ قابلیت ویژه و کاربردی روتر های میکروتیک
    – ارتباطات بیسیم (Wireless)
    – اعمال سیاست‌گذاری‌های روتینگی (PBR)
    – ابزارهای جلوگیری از حملات و تهدیدات شبکه (Threat Defense)

شرکت در کارگاه‌های آموزشی
شما به عنوان خواننده‌ی مجله‌ی پرونکسو از امتیاز ویژه‌ی کارگاه‌های آموزشی ما برخوردارید. در صورت تمایل به شرکت در هر یک از این کارگاه‌ها، می‌توانید با کد تخفیف elecomp97 از صدردرصد تخفیف برخوردار شوید.برای ثبت نام از طریق این لینک اقدام کنید.

الکامپ چیست؟

نمایشگاه الکامپ تهران (Elecomp) مهم‌ترین رویداد فناوری اطلاعات ایران در عرصه‌ی محصولات، خدمات صنایع الکترونیک، کامپیوتر و IT است که هر سال با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
در الکامپ، آخرین دستاوردهای حوزه‌هایی از قبیل شبکه و زیرساخت، سخت‌افزار، نرم‌افزار، ارتباطات و ابزارهای الکترونیکی آن، اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت، بلاگ، سیستم‌های امنیتی و بسیاری دیگر به علاقمندان عرضه می‌شود تا بازدیدگنندگان از آخرین به‌روزرسانی‌های حوزه‌ی کسب‌وکارشان باخبر شوند.

چرا باید به الکامپ سر بزنید؟

الکامپ بستر معرفی دستاوردهای جدید زمینه‌های الکترونیک، کامپیوتر و IT را در کنار عرضه‌ی توانایی‌های موجود مهیا می‌کند و نیز زمینه‌ی ارتباط بین بخش‌های مختلف را فراهم می‌سازد تا بتوانند با همکاری متقابل، نیازهای داخلی کشور را تامین کنند.
در الکامپ شرکت‌ها سعی می‌کنند بهترین ارائه را از محصولات و فناوری‌های روز خود به نمایش بگذارند؛ هم‌چنین فرصتی فوق‌العاده برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه‌ی شروع بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی میان فعالان حوزه‌ی الکترونیک و کامپیوتر است که نقشی مهم در فعال کردن این صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می‌کند.
انتظار می‌رود در این دوره که بیست‌وچهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ می‌باشد، فرصتی تکرارنشدنی در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار گیرد تا با یافتن مخاطبان بالقوه‌، سطح تعامل خود را ارتقا بخشند .
جهت ارتقای سطح محتوای نمایشگاه هم‌زمان با این رویداد مهم تعدادی نشست و میزگرد تخصصی در حوزه‌های مختلف با حضور اساتید برجسته‌ی بین‌المللی و چهره‌های ارزشمند داخلی نیز پیش‌بینی شده است. هم‌چنین با توجه به استقبال چشمگیر استارت‌آپ‌ها در دوره‌های قبل، برنامه‌ریزی جهت حضور گسترده‌تر و برپایی سالن استارت‌آپ‌ها با رویکردی متفاوت نیز از برنامه‌های مهم این دوره است.

نمایشگاه الکامپ امسال از ۶ الی ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به آدرس بزرگراه نیایش، خیابان سئول به سمت شمال، جاده‌ی اختصاصی نمایشگاه برگزار می‌شود. جایگاه پرونکسو در این نمایشگاه، ورودی اول، سالن ۲۷، غرفه‌ی ۱۴۳۸ است.
ساعت بازدید از ۹ صبح الی ۶ عصر و بازدید برای عموم آزاد است. برای راحت‌تر شدن این پروسه می‌توانید آدرس نمایشگاه و البته محل غرفه‌ی پرونکسو را در تصویر زیر ملاحظه کنید.

جواب سوال خود را نیافتید؟ یا آنچه که در بالا گفته شد کافی نبود؟

آدرس ایمیل خود را برای ما بگذارید تا اطلاعات بیشتری را برای شما ارسال کنیم. تلاش خواهیم کرد پاسخ بهتری برای مسائل فنی شما ارائه کنیم. 

بیشتر بخوانید

داریوش ابراهیمی

آشنایی با شرکت و محصولات Ubiquiti Networks

مقدمه Ubiquiti Networks یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تجهیزات Ubiquiti محدوده‌ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط (Enterprise) تا شرکت‌های

ادامه مطلب »
استاندارد nbase-t
محمد امین کمالی

استاندارد NBASE-T چیست ؟

در استاندارد Ethernet که با نام IEEE 802.3 شناخته می شود از کابل‌های Twisted Pair (زوج سیم به هم تابیده) به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می‌گردد.

ادامه مطلب »
معصومه حسین آبادی

ARP چیست؟

پروتکل ARP یا Address Resolution protocol یک پروتکل لایه دو است، که کار آن به دست آوردن آدرس لایه دو یا همان آدرس فیزیکی مقصد که معروف به MAC می باشد از روی آدرس لایه سه ای یعنی IP است.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
× گفتگوی آنلاین