سوئیچ های سری ۳۰۰ سیسکو، ترکیبی ایده‌آل از قیمت، امنیت و توانایی

Cisco 300 Series Switches

سوئیچ‌های قابل مدیریت سیسکو از جمله سوئیچ سیسکو سری ۳۰۰، ترکیبی ایده‌آل از قیمت، عملکرد و توانایی را ارائه می‌کنند و راه‌حلی بسیار مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط‌ هستند. این سری از سوئیچ‌ها، قابل مدیریت و بسیار مقرون به صرفه، در انواع مدل‌ها عرضه شده که با توان بالا به عنوان تجهیزات شبکه، پشتیبانی فوق‌العاده برای کسب‌وکار شماست.

سوئیچ‌های سری ۳۰۰ سیسکو علاوه بر ارائه‌ی ویژگی‌های اولیه، ویژگی‌های پیشرفته را نیز عرضه می‌کنند:

عملکرد بالا و قابلیت اطمینان در سری ۳۰۰

با توجه به مجهز بودن سوئیچ‌های این سری به قابلیتPoE که روی ۴۸ درگاه Fast Ethernet و ۲۴ درگاه Gigabit Ethernet در دسترس است، می‌توانید بدون نیاز به جداسازی منابع انرژی یا خروجی IP تلفن‌ها، IP دوربین‌ها یا اکسس‌پوینت‌های بی‌سیم، را‌ه‌اندازی و نصب را سرعت ببخشید و از مزیت فناوری‌های ارتباطات پیشرفته و البته با هزینه‌ی کمتر، برخوردار شوید. قابلیت دسترس‌پذیری و عملکردی را که برای پشتیبانی از برنامه‌های ضروری و اساسی کسب‌وکارتان لازم دارید به شما عرضه می‌کند، بدون این که وقت و انرژی شما را تلف کند.

همچنین سوئیچ‌های SMB سری ۳۰۰ سیسکو با دستگاه‌های تولید دیگر شرکت‌های سازنده‌ی تجهیزات شبکه سازگارند و بدون مشکل با یکدیگر در شبکه قرار می‌گیرند.

سوئیچ سیسکو سری ۳۰۰ با تولیدات برندهای دیگر شبکه سازگار است و بنابراین می‌تواند جوابگوی نیازهای متنوع امروز و آینده‌ی کسب و کار شما باشد.

امنیت در سوئیچ‌های سیسکو سری ۳۰۰

این ویژگی‌ها شامل لیست‌های کنترل دسترسی ACLs، VLANهای مهمان، و قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ی دیگر برای کنترل کامل شبکه‌ها می‌شود که خیال شما را از امن بودن شبکه راحت می‌کند.

همچنین سوئیچ‌های سری ۳۰۰ سیسکو می‌توانند به آسانی و با قابلیت بالای امنیتی، کارکنان یک شرکت کوچک یا متوسط را به یکدیگر و سرورها، پرینترها و دستگاه‌های دیگری که استفاده می‌کنند، ارتباط دهند. عملکرد بالا و ارتباط مورد اعتماد به سرعت انتقال فایل‌ها، پردازش اطلاعات و زمان بیداری شبکه کمک می‌کند و کارمندان را در ارتباط با یکدیگر نگه داشته و در نتیجه موجب افزایش بازده‌شان می‌شود.

ویژگی‌های پیشرفته و درگاه‌های قابل توسعه

کیفیت خدمات (QoS) در تمام مدل‌ها به منظور اولویت قرار دادن ترافیک شبکه برای ارائه‌ی بالاترین حد عملکرد برنامه‌های ضروری، روتینگ استاتیک لایه‌ی ۳ و پشتیبان IPv6، بدون کم کردن کیفیت عملکرد برنامه‌ها، امکان ارتباط از طریق VLANها را ایجاد می‌کند. پشتیبانی IPv6 امکان ارتقای برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌های موجود در شبکه را به نسل بعدی، بدون نیاز به ابزار پیشرفته، ایجاد می‌کند.  

سری ۳۰۰ سیسکو، نسبت به مدل‌های قدیمی سوئیچ، درگاه‌های بیشتری در هر گیگابیت اترنت عرضه می‌کند. این کار به شما قابلیت سازگاری برای اتصال و توانمند کردن کسب‌وکارتان را می‌دهد.

مدیریت و راه‌اندازی ساده سوئیچ‌های سیسکو

ابزار مرورگر قابل فهم و ساده، توانایی‌های گسترش توده‌ای، رابط خط‌ دستور پیشرفته (CLI)، گزینه‌های مدیریتی متنوع، ویژگی‌های استاندارد برای همه‌ی مدل‌ها، پیکربندی و راه‌اندازی سوئیچ‌ها را آسان می‌کند.

همچنین این سوئیچ‌ها بدون به خطر انداختن عملکرد، استفاده از توان را بهینه می‌کنند؛ یعنی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، با استفاده از انرژی کمتر، بازده را برای کسب‌وکارعملکردی عالی فراهم‌ می‌کنند.

اتصال فوق‌العاده امن و ساده برای دستگاه‌های مهمان

شما با داشتن سوئیچ‌های سیسکو سری ۳۰۰ می‌توانید بنا به رویکرد شرکت خود، در فضاهایی مثل هتل‌ها، اتاق‌های انتظار شرکت یا بخش‌هایی که که کاربرانی غیر از کارمندان شرکت رفت‌وآمد دارند، تنظیماتی اعمال کنید و در عین حال، با آرامش خیال بابت امنیت اطلاعات شرکت و مشتریان، هر تنظیماتی را که می خواهید در شبکه لحاظ نمایید.

گارانتی عمر نامحدود سیسکو

تمام سوئیچ‌های سری ۳۰۰ سیسکو، توسط گارانتی سخت‌افزار عمر محدود پرونکسو ضمانت شده‌اند، که این گارانتی شامل تعویض و تعمیر قطعات است. سوئیچ‌های سری ۳۰۰ و فن‌ها و آداپتورهای سیسکو شامل گارانتی سخت‌افزار عمر نامحدود می‌شوند‌. هم‌چنین پرونکسو بسته به نوع خرید شما، پشتیبانی فنی تلفنی تا رفع کامل مشکل و به‌روزرسانی‌های رایگان برای نرم‌افزار مربوطه را ارائه می‌کند.

جواب سوال خود را نیافتید؟ یا آنچه که در بالا گفته شد کافی نبود؟

آدرس ایمیل خود را برای ما بگذارید تا اطلاعات بیشتری را برای شما ارسال کنیم. تلاش خواهیم کرد پاسخ بهتری برای مسائل فنی شما ارائه کنیم. 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
مطالب مرتبط
آخرین نوشته ها

بیشتر بخوانید

داریوش ابراهیمی

آشنایی با شرکت و محصولات Ubiquiti Networks

مقدمه Ubiquiti Networks یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تجهیزات Ubiquiti محدوده‌ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط (Enterprise) تا شرکت‌های

ادامه مطلب »
استاندارد nbase-t
محمد امین کمالی

استاندارد NBASE-T چیست ؟

در استاندارد Ethernet که با نام IEEE 802.3 شناخته می شود از کابل‌های Twisted Pair (زوج سیم به هم تابیده) به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می‌گردد.

ادامه مطلب »
معصومه حسین آبادی

ARP چیست؟

پروتکل ARP یا Address Resolution protocol یک پروتکل لایه دو است، که کار آن به دست آوردن آدرس لایه دو یا همان آدرس فیزیکی مقصد که معروف به MAC می باشد از روی آدرس لایه سه ای یعنی IP است.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
× گفتگوی آنلاین