راهنمای راه‌اندازی سریع سوئیچ‌های Small Business سری ۳۰۰ سیسکو

راه اندازی سریع سوئیچ سری 300

با انتخاب سوئیچ‌های قابل مدیریت سری ۳۰۰ سیسکو بهترین تجهیزات شبکه را برای کسب‌وکار کوچک خود انتخاب کرده‌اید. طراحی این دستگاه طوری است که مانند یک بریج استاندارد به محض جعبه‌گشایی به آسانی و بدون نیاز به تنظیمات و نصب پیچیده، یا حتی متخصص شبکه، قابل استفاده است. در پیکربندی پیش‌فرض این دستگاه‌ها، پس از روشن کردن، بسته‌هایی به دستگا‌‌ه‌های متصل ارسال می‌شود.
قبل از این که شروع به نصب سوئیچ کنید، اطمینان حاصل کنید تمام محتویات جعبه در آن باشد. تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به راهنمای نصب سیسکو سری ۳۰۰ کسب‌وکار کوچک سیسکو و یک کامپیوتر با مرورگر وب برای استفاده از ابزار مدیریتی سیستم وب-محور داشته باشید.

۱- محتویات بسته سوئیچ سیسکو سری ۳۰۰
  • سوئیچ قابل مدیریت سری ۳۰۰ سیسکو
  • نگهدارنده‌ی مخصوص برای نصب داخل رک
  • نگهدارنده‌ی مخصوص برای نصب دیوار برای سوئیچ‌های قابل نصب روی دیوار
  • سیم برق (آداپتور برق شامل دستگاه‌های ۸ درگاهی)
  • راهنمای راه‌اندازی سریع
  • CD محصول
  • کابل سریال
  • پایه‌های لاستیکی

این راهنما شما را با ساختار کلی سوئیچ‌ قابل مدیریت آشنا می‌کند و به چگونگی توسعه‌ی دستگاه در شبکه‌ می‌پردازد.

۲- نصب سوئیچ سیسکو سری ۳۰۰

سه روش برای نصب سوئیچ به صورت فیزیکی وجود دارد:

  • سوئیچ را روی یک سطح صاف تنظیم کنید.
  • سوئیچ را روی یک دیوار نصب کنید (تنها دستگاه‌های ۸ درگاهی).
  • سوئیچ را روی یک طبقه‌ی استاندارد قرار دهید (نصب داخل یک یونیت از رک).
دستگاه را در مکانی که شرایط زیر را دارند قرار ندهید:

دمای بالای محیط– دمای محیط نباید بیش از ۱۰۴ درجه فارنهایت (۴۰ درجه سانتیگراد) باشد.

توجه!
بعضی سوئیچ‌ها دمای بالاتری را می‌توان تحمل کنند.. حداکثر دمای مجاز برای مدل‌های SG300- 10SFP, SG300-52P و SG300-28MP دمای ۱۱۳ درجه فارنهایت (۴۵ درجه‌ی سانتیگراد) و برای مدل‌های SG300-28MP و SF300- 24MP دمای ۱۲۲ درجه فارنهایت (۵۰ درجه سانتیگراد) است.

کمبود جریان هوا– پنل‌ها در هر دو طرف باشد برای عبورجریان هوا باز و بدون مانع باشد تا از گرم شدن بیش از حد سوئیچ جلوگیری کند.
بار مکانیکی افزوده– دستگاه باید در حالت متعادل و ثابت نصب شود تا سر نخورد یا جابجا نشود.
افزایش بار الکتریکی– دستگاه را در مکان‌هایی که برق آن دارای نوسان است و اضافه‌بار در شبکه‌ی برق‌رسانی محتمل است، نصب نکنید.

نصب روی قفسه

گام اول – چهار پیچ را از دو طرف کنار قسمت جلوی سوئیچ جدا کنید. پیچ‌ها را برای نصب دوباره نگه دارید. (پیچ‌های دو طرف عقب سوئیچ را باز نکنید)
گام دوم – یکی از جداسازها را روی یک طرف سوئیچ، جایی که پیچ‌ها را باز کردید قرار دهید طوری که سورخ‌های جداساز روی جای پیچ‌ها قرار گیرد. در هر طرف سوئیچ یک پایه‌ی نگهدارنده کنار جداساز قرار داده و پیچ‌ها را دوباره ببندید.

توجه کنید که اگر پیچ‌ها به اندازه‌ای بلند نیستند که پایه‌ نگه‌دارنده را به جداساز متصل نگه‌ دارند، پایه را مستقیم و بدون استفاده از جداساز به سوئیچ وصل کنید.

جواب سوال خود را نیافتید؟ یا آنچه که در بالا گفته شد کافی نبود؟

آدرس ایمیل خود را برای ما بگذارید تا اطلاعات بیشتری را برای شما ارسال کنیم. تلاش خواهیم کرد پاسخ بهتری برای مسائل فنی شما ارائه کنیم. 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
مطالب مرتبط
آخرین نوشته ها

بیشتر بخوانید

داریوش ابراهیمی

آشنایی با شرکت و محصولات Ubiquiti Networks

مقدمه Ubiquiti Networks یک شرکت آمریکایی است که در زمینه فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. تجهیزات Ubiquiti محدوده‌ای از کسب و کارهای کوچک و متوسط (Enterprise) تا شرکت‌های

ادامه مطلب »
استاندارد nbase-t
محمد امین کمالی

استاندارد NBASE-T چیست ؟

در استاندارد Ethernet که با نام IEEE 802.3 شناخته می شود از کابل‌های Twisted Pair (زوج سیم به هم تابیده) به عنوان رسانه ارتباطی استفاده می‌گردد.

ادامه مطلب »
معصومه حسین آبادی

ARP چیست؟

پروتکل ARP یا Address Resolution protocol یک پروتکل لایه دو است، که کار آن به دست آوردن آدرس لایه دو یا همان آدرس فیزیکی مقصد که معروف به MAC می باشد از روی آدرس لایه سه ای یعنی IP است.

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا
× گفتگوی آنلاین